Obchodní podmínky

KDY BUDE VAŠE KÁVA ODESLÁNA?

Kávu vždy pražíme čerstvě, nikdy do zásoby na sklad. Nejžádanější kávy pražíme několikrát týdně, u těch vzácnějších ale může několik dnů trvat, než přijdou do produkce. Proto prosím vezměte na vědomí, že expedice Vaší objednávky může trvat i týden, ovšem u většiny objednávek je to mnohem dříve.

Stav "SKLADEM" u kávy znamená, že byla čerstvě upražená a "odpočívá". Po pražení totiž zrnka často překypují silicemi a takto čerstvá káva není vhodná pro  okamžitou přípravu. Káva u nás obvykle odpočívá 3 dny.

Stav "DO 3 PRACOVNÍCH DNŮ" u kávy znamená, že ji budeme pražit v nejbližších 72 hodinách, ať už v běžné produkci, nebo menším množství přímo pro Vás.

Ceny na internetovém obchodě se mohou, v závislostí na akcích, lišit od cen v kamenné prodejně. Fotografie u zboží jsou ilustrativní.

JAKÉ JSOU PODMÍNKY?

Jsme toho názoru, že smlouvy a zákony jsou potřeba až ve chvíli, kdy lidem dochází vzájemné pochopení. Pokud se Vám i přes naši snahu a důraz na čerstvost a kvalitu cokoliv nebude pozdávat, ozvěte se, vždy najdeme řešení ke spokojenosti obou stran. Nebudete-li něčemu rozumět, nebo Vás napadnou různé dotazy, napište mail, zavolejte - jsme tu pro Vás.

Ke stažení nabízíme naše obchodní podmínky, které vycházejí z šablony APEK - Asociace pro elektronickou komerci.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

GDPR

DODATEK OBCHODNÍCH PODMÍNEK - TWISTO

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - 14 DNŮ

DODATEK OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATÍMPAK

Adresa pro zaslání reklamací a vrácení zboží:

Káva z Regionu

Leopoldova 1682/25

14900 Praha 4

E-mail Reklamace: reklamace@kavazregionu.cz