Obchodní podmínky
KDY BUDE VAŠE KÁVA ODESLÁNA?
Kávu vždy pražíme čerstvě, nikdy do zásoby na sklad. Nejžádanější kávy pražíme několikrát týdně, u těch vzácnějších ale může několik dnů trvat, než přijdou do produkce. Proto prosím vezměte na vědomí, že expedice Vaší objednávky může trvat i týden, ovšem u většiny objednávek je to mnohem dříve.
Stav "SKLADEM" u kávy znamená, že byla čerstvě upražená a "odpočívá". Po pražení totiž zrnka často překypují silicemi a takto čerstvá káva není vhodná pro okamžitou přípravu. Káva u nás obvykle odpočívá 3 dny.
Stav "DO 3 PRACOVNÍCH DNŮ" u kávy znamená, že ji budeme pražit v nejbližších 72 hodinách, ať už v běžné produkci, nebo menším množství přímo pro Vás.
Ceny na internetovém obchodě se mohou, v závislostí na akcích, lišit od cen v kamenné prodejně. Fotografie u zboží jsou ilustrativní.
JAKÉ JSOU PODMÍNKY?
Jsme toho názoru, že smlouvy a zákony jsou potřeba až ve chvíli, kdy lidem dochází vzájemné pochopení. Pokud se Vám i přes naši snahu a důraz na čerstvost a kvalitu cokoliv nebude pozdávat, ozvěte se, vždy najdeme řešení ke spokojenosti obou stran. Nebudete-li něčemu rozumět, nebo Vás napadnou různé dotazy, napište mail, zavolejte - jsme tu pro Vás.
Ke stažení nabízíme naše obchodní podmínky, které vycházejí z šablony APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
DODATEK OBCHODNÍCH PODMÍNEK - TWISTO
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - 14 DNŮ
DODATEK OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATÍMPAK
Adresa pro zaslání reklamací a vrácení zboží:
Káva z Regionu
Leopoldova 1682/25
14900 Praha 4
E-mail Reklamace: reklamace@kavazregionu.cz